NVP 2 juni 2011

Den lilla "hemligheten" var att Nacka Värmdö Posten kom till stallet idag, för att intervjua och ta bilder till ett reportage om mig & Valle och våran elitsatsning! :D Helt sjukt roligt, jag var nervös innan haha men reportern var trevlig och jag tyckte att det gick hyfsat =) Dock borde de skickat ut någon som visste lite om hästar hah... =)

Tidningen kommer ut på tisdag med reportaget i! Är riktigt spänd på hur det blir :D

Efter intervjun så red jag ner på ängen vid Grönköping för att dressyra lite. Red på vanliga tränset, hade det vid fotograferingen så jag orkade inte byta. Och jisses, vilken skillnad! Det kändes som att rida en helt annan häst haha, helt otroligt. Hade trots allt snodden, det var väldigt mycket distraktioner där ute idag så det behövdes. Valle var i alla fall huuuur underbar som helst, jag satt och log nästan hela ritten! (Och när JAG gör det, då känns det bra!) Helt underbart, han var sjukt pigg och framåt samtidigt som han var helt lösgjord och fin, jag fick till riktigt fina slutor också! Red nog bara i 40 minuter, det räckte!


Haha bäbiis idag! Mobilkamera, haha sämst. Reportern hade en Nikon DS3 värd 100.000...... Tror hans bilder blev lite bättre kvalitétsmässigt xD

Kommentarer
Postat av: Ansi

Härligt Ida! :))

2011-06-02 @ 21:59:13
Postat av: Sofia

Gud vad kul!!! Har sett och läst hela artikeln och det såg inte sååå fel ut. Proffsiga Ida och duktiga Valle! :D

2011-06-07 @ 17:25:40
URL: http://sofiaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback