15 och 16 juni 2011

Igår gick Valle bara i skritten ungefär 35 minuter.

Idag blev Valle skodd, skönt att ha det gjort inför Hammarö! Efter skoningen fixade jag ordning oss och red ut en sväng på Grönköping-ängen. Dressyrade lite där nere, öppnor slutor och övergångar. Valle var superpigg och på som han brukar vara där nere, det är så roligt hah! Red dock inte så länge, var nog ute i 40 minuter bara, tyckte inte att det behövdes mer =)


Gabriella Sohlberg - Milous Pandora Tootsie, jag och Valle, Camille Tjärn - EG Bordeaux efter prisutdelning på Vansbro!

Kommentarer
Postat av: Camille (om sanningen ska fram) tjärn

Vad gör jag?! Seriööööst..

Vill du? :ddd

2011-06-16 @ 23:46:28
Postat av: Karro Grape

sv: åh sånt där är aldrig roligt när dert vägrar läka!

Jaså?! vad tyckte du om henne då? :D

2011-06-16 @ 23:46:54
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Karro Grape

SV: Åh då var det när hon stod på Kungsgårn? Ja hon blir ju rätt stressad av att det är mycket hästar, så därför är det ju bättre som det är nu när hon står på Hogsta, där är ju ridhuset stort och det är ytterst sällan jag har behövt rida med särskilt många!

Klapprar med tänderna gör hon inte längre, ibland kan hon tugga lite väl mycket på bettet, men det ger sig oftast efter bara en liten stund! :)

2011-06-17 @ 21:30:53
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback