Bubblan 20 sept-10

Igår red jag som sagt Bubblan. Det gick helt okej! Det var ju trots allt andra gången jag red henne :P Skrittade fram, började plocka upp henne, travade och galopperade lite i låg form. I början var hon lite väl seg, jag fick peta på henne med spöet några gånger. Jag slår såklart inte till henne hårt!
Men när vi kommit igång lite började jag rida mycket skänkelvikningar, lite öppna och sluta oxå. Det gick bra, speciellt skänkelvikningarna! Det var lite svårt att få henne att tvära i öppnorna.
Sen började vi med galoppen, red mest på en stor volt och ökade/kortade galoppen om vartannat, även lite sånt på fyrkantspåret. Det gick bra! Speciellt att öka, det var kul tyckte hon :P

Sen joggade vi ner och skrittade av, red cirka 45 minuter :)

bilder kommer i eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja faktiskt -.-

Haha blir jättesur när jag får sånt där skit :p

<3

2010-09-21 @ 19:53:20
URL: http://helenasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback