5 september

Tudaloo, idag blev det samma som vanligt, 30 minuters skritt på utebanan med BoT på Valles rygg (: Han ville dock inte gå, han ville mest bara mysa hah, gulle :)

Efter att jag hade ridit hjälpte jag och mamma till att måla om hinderparken, hann dock inte måla så mycket för vi var tvungna att åka hem men lite gjorde vi iaf, och jag blev helt gul om händerna :P

Pics from today på min älskade Plutt :D <3
hahah det är sjukt hur lång och lurvig päls han har fått, den började lurva i augusti liksom, men det känns så onödigt att klippa nu när han inte går hårt och vi inte vet om han är frisk efter senaste behandlingen.. Men om han är det på återbesöket så ska jag klippa direkt :D Hans färg när han är klippt är dock inte alls lika fin som sommarpälsen, han blir ju inte guldfux som han är nu utan han blir typ ljusbeige... inte lika vackert :P


Kolla halsen lxm xD

underbart <3

Lurvboll :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tuuuudalooo jag tycker han blir fin ändå när man klipper och så slipper han se så tjock ut. haha

2010-09-06 @ 15:00:50
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

söt häst :)

2010-09-06 @ 21:02:32
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Helena

Sötis :)



<3

2010-09-07 @ 20:24:49
URL: http://helenasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback