Uteritt 26 oktober 2010

Godmorgon! Igår skyndade jag och mamma oss till stallet för att hinna rida ut innan det blev kolmörkt! Snabb borstning innan, sedan var det bara att slänga på reflexer och gå ut! Det gick jättebra, vi red upp på grusvägen mot prov-golfbanan, och runt den på en annan grusväg. Valle var väldigt pigg, jag travade några steg rakt fram och galopperade lite då och då, några språng bara. Valle skötte sig väldigt fint :D För att han skulle ha något att tänka på istället för att bara stirra runt på allt annat som hände, så red jag lite skänkelvikningar till och från kanterna på vägen, det gick bra!
När vi kommit runt kanten på banan blev Valle hur pigg som helst och taktade typ hur långt som helst,  han ville verkligen inte gå i normal takt :P
Men sen när vi kom ut på grusvägen bredvid hotellet så släppte jag tyglarna, då slutade han takt men det gick fort som f*n :P Mamma filmade men jag sitter i skolan och bloggar nu så jag kan inte lägga upp den :P Det blev inte så bra film för det började bli mörkt oxå.. men shit vad han gick på!
Vi var väl ute.. 30-35 minuter ungefär :) Efter det hade mamma styrelsemöte... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback