Kliniken 5 oktober

Jaa idag var vi som sagt på kliniken.
Åkte från stallet kvart över 8, kom fram vid 10 i 10 ungefär :)
Började med att gå ut på utebanan och longera i trav och galopp, Olof tykte att han såg väldigt fin ut! Sedan in och gjorde böjprov, inga reaktioner!!!! :D
Sedan fick han lugnande och så raspade vi tänderna på honom, sen åt jag och mamma lunch medan han piggnade till, sedan åkte vi hem!!!

MIN PONNY ÄR FRISKFÖRKLARAD!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D Alltså jag vet inte riktigt om jag har fått in det ännu men shit vad glad jag är :D

strax kommer schemat för kommande vecka/or :)


min friska poni på kliniken idag :D

Kommentarer
Postat av: Ansi

Gud vad glad jag blir! Underbart Ida!! :))

2010-10-05 @ 16:25:39
Postat av: Jennifer

Hej, söt valle är ^^



Rösta gärna på min ponny i årets häst

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=270967



förlåt om du ej vill ha detta ^^

2010-10-05 @ 20:41:55
URL: http://sternlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback