Tävlingen 30 maj-10

Idag skulle det vara samma klasser som igår, lagtävlan och mästerskap, men jag strök mig från mästerskap, kändes bättre att bara nöja mig och åka hem och ladda om, men nu ångrar jag mig dock då det bara var 4 av 12 ekipage som fick över 60 procent, man behövde endast 62-63% för att bli placerad :P

Lagtävlansprogrammet: Framridningen kändes verkligen toppenbra, jobbade nästan bara på att göra honom mjuk och få med rygg och bakben. Valle trampade verkligen på sjukt bra, och han var på och pigg! Precis innan jag gick ner till collectingring så red jag skolor, kändes bra! När jag gick in på banan dog Valle dock.. Han gick i alldeles för öppen form. Det kändes i alla fall bättre än det såg ut.. Fick 58,61% av domare H, 60,27% av domare C och 58,88% av domare M, sammanlagt blev det 59,25%. Kom någonstans i slutet av resultatlistan ;)


Framridning idag eller igår?


Valle i hagen när vi kom hem ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore kul med en film..?! :)

2010-05-30 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback