10 juli

Idag följde Etta med till stallet!

Tränade dressyr i ridhuset, det gick toppen!!! Valle var sjukt pigg och på, trots värmen! Tränade mycket programdelar som vanligt, skolor, enkla byten, förvänd galopp, galoppvolter osv.
Det mesta gick superbra, enkla bytena blev dock svåra då Valle som sagt var så pigg :P
Fick till flera riktigt fina travökningar och en speciell galoppökning that turned out great!

Finns inte mycket mer att skriva, Valle var obeskrivligt duktig idag :D Red endast i 30 minuter, det räckte gott och väl. Sedan spolade jag av honom sen fick han gå i skritten 25 minuter för att torka ;)

Efter att vi vart på Fågelbro åkte vi till Ettas häst Kidden och jag fick rida honom :) Det gick helt okej, han var dock ganska seg och jag hade glömt min utrustning på Fågelbro så det blev ju inte direkt dressyrtrim :P



Har ingen bild på Kidden just nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback