Piccolo 15 april

Red Piccolo efter Valle. Började skritta fram och hangick bara o slog med huvudet upp och ner hela tiden, jag hade helt hängande tyglar och han fortsatte ändå ;s När jag hade skrittat fram på lång tygel tänkte jag börja jobba men han vägrade gå ner i form, han bara gick med huvudet rakt upp i luften hela tiden så jag hoppade av och satte på snodden. Då gick det helt plötsligt jättebra haha :P Han gick i jättefin rund och låg form i både skritt och trav. Jobbade en del på ått-volter och vanliga volter. Sen galopperade vi, det gick bra! Galopperade mest på fyrkantsspåret och ökade på långsidan, samlade lite på kortsidan osv.
Är sammanlagt väldigt nöjd med passet!


Picce :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback