Dagbok 22 juni

Idag började vi med att skritta runt hotellet, klättrade även 2 vändor i en backe. Det gick bra, och Valle blev inte så jätterädd när en golfbil kom (!) :D
På grusvägen brevid skogen & golfbanan, bakom hotellet, så jobbade jag i låg form och gjorde skänkelvikninar över vägen åt båda hållen, båda för att han skulle bli mjuk och för att han inte skulle stirra och bli rädd för allt annat :P Det gick i alla fall bra!
När vi kom tillbaka till stallet så gick vi in på utebanan och travade en stund i låg, rund form. Även här red jag bara skänkelvikningar och lite övergångar trav-skritt-trav. Det gick bra nu också! Sen skrittade jag av på banan.

Är nöjd med dagen, det blev ett väldigt lätt pass på cirka 45 minuter tror jag :)

Gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback