8-9/3-12

Igår blev det dressyr i ridhuset, testade en sadel vi har på prov från sadelmagasinet. Jag är inte säker på att den satt 100, men var ensam så ingen kunde kolla ordentligt när jag red.
Passet gick i alla fall bra. Fortsatte jobba på det vi inte riktigt har satt i programmet. Arragon blev lite väl överpigg i slutet, men skötte sig ändå!

Idag tog mamma stallet på lunchen så Arragon gick bara i skritten på grund av att jag var hos min massageterapeut efter skolan, och man ska inte rida samma dag efter de behandlingarna, så tyvärr vilade Arragon. Hade helst känt igenom honom idag och kanske rida ut och så men tyvärr blev det inte så.


Gammal bild på A i skritten

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Det är så svårt det där med sadlar! ;-)

2012-03-10 @ 07:39:06
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback