Kall dag 7 januari 2012

Ja usch idag har det var neråt 5-7 grader kallt, inte okej! Iskallt och trist.

Började i alla fall med att åka ut till Hööks för att köpa en sadelgjord , en fårskinnspadd att eventuellt ha under sadeln samt en hovkrats-grej som man kan dra åt broddar med. Sedan for vi vidare till stallet vid lunch, skönt att få sovmorgon! Gjorde iordning och sadlade. Tänkte bara promenera och hoppa upp och arbeta lite i skritt utomhus, men han var så galet pigg så efter en dryg timmes promenad gick vi in i ridhuset och jag red ett tag. Han var sjukt pigg och for iväg några gånger, jag kände att jag inte riktigt visste hur jag skulle hantera den energin så jag travade ner lite lugnt och promenerade ner.

Har pratat med Anna nu i eftermiddags så jag har fått tips på hur jag ska göra vid sådana tillfällen, och även en del annat - Tack åter igen! =)


Prinsen på gången idag, så vacker <3


Promenad i kylan, mitt ansikte var inte vackert så det fick allt försvinna heh...

Kommentarer
Postat av: Svennis&Bea

Fin blogg!

Följa varandra på bloglovin?

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1905712/beatrice-wittbom

2012-01-08 @ 11:44:36
URL: http://hoppsadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback