Home sweet home!

Ja nu är vi hemma igen! Det känns som att vi har vart borta huur länge som helst, men vi åkte liksom ner i söndags? Och det är bara tisdag idag... Galet!

Resan hem gick i alla fall superbra! Arragon skötte sig exemplariskt hela vägen. De gånger vi stannade och checkade läget på vägen så började han gnägga när vi öppnade dörren, sötnöt! Han saknade nog Stroller.

Ninni & Anna följde ju med upp, de har tydligen släktingar i Stockholm så de åkte upp för att hälsa på dem och samtidigt kunna ge oss lite tips och råd med Arragon. När vi kom fram till Fågelbro gick jag ut med honom i ridhuset och promenerade ett tag för att han skulle få röra på sig. Han var hur cool som helst, jätteskönt! Sedan kom Anna och Ninni, då gick vi in i stallet efter en stund. Där inne tyckte han dock att det var lite läskigt, boxgrannen Gucci var lite skrämmande, fåglarna har också läskiga haha, gulle! Men det gick i alla fall bra med Gucci, det är ju det viktiga!

Nu sitter jag hemma och kollar på JVM i ishockey, ska nog ta en dusch snart och börja dra mig mot sängen. Ska upp ganska tidigt imorgon, ska träffa A & N i stallet vid 10. Då ska jag rida och få hjälp av Anna, toppenbra! Sen ska han få bekanta sig med sin nya hage och så har jag och mamma en del att fixa med våra prylar. Längtar efter att få rida nu, ska bli såå roligt! :D

Tog tyvärr inga bilder när vi väl kom fram, men ska nog be mamma ta någon bild/filma när jag rider imorgon, har ni lust att se en film?


Kommentarer
Postat av: matilda

jag vill se film :D

2012-01-04 @ 00:02:25
URL: http://maaatildasveensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja filma! :D

2012-01-04 @ 00:33:28
Postat av: Charlotta

JAG VILL SE!!!!!! Vem hjälper dig med temat? ska byta tema och behöver någon som kan! ;) <3 kram <3

2012-01-04 @ 02:17:08
URL: http://audinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback