9/1-12 - Hemma från stallet!

Ja nu är vi hemma igen, sedan några timmar tillbaka.

Jag hann mocka och fixa höpåsar och mathinken innan jag började göra iordning Arragon. Började med promenad runt hotellet samt en stund i ridhuset innan jag satt upp.

Han var på piggelin-humör idag, supertaggad! Tränade som sagt för Hanchen, vilket gick bra! Framåt slutet kändes det riktigt bra. Jag hittar allt fler knappar på honom, det är så roligt! Jobbade massa övergångar för att få med ryggen och runda formen ordentligt, det gick bra!

Efter passet fick han sola en stund även idag.




Bilder från när jag ledde ner efter passet idag =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han såg något snyggt i spegeln där..;-) Bra ridet idag! Puss

2012-01-10 @ 07:55:03
Postat av: Anna D

Nån tycker om att spegla sig;) Prinsen!<3

2012-01-10 @ 12:02:31
Postat av: Evelina

Betalar ni för att sola med era hästar på fågelbro?

2012-01-12 @ 17:07:31
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söta bilder!

2012-01-13 @ 06:14:50
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback