13/1-12 Duktig ponny!

Ja hej igen! Ledsen att det inte blivit mer än ett kort inlägg om dagen, har haft dålig inspiration till att blogga om grejer, ni får gärna kommentera och fråga frågor eller tipsa om saker jag kan blogga om, så blir det lite roligare för er att klicka in på bloggen =)

Har i alla fall vart i stallet och ridit för några timmar sedan! Promenad i ridhuset (snöstorm typ ute, inte mysigt att gå i) innan jag hoppade upp. Har bara en sak att säga - min ponny är bäst! Absolut bäst, det är de här passen som gör att man fortsätter kämpa när saker i livet/stallet (haha) blir jobbiga! Underbart underbart underbart, är bara allmänt överlycklig just nu, kanske är för att det är fredag den 13e och man inte har några förväntningar på att dagen ska bli bra? ;) Nej jag tänker inte på det - om man tänker att det ska hända något så händer det ju, right?

Men som sagt - supernöjd med passet och ponnyn!






Några bilder från dagen

Kommentarer
Postat av: Charlotta Lundblad

Åh vad fina ni är ihop! <3

2012-01-14 @ 00:54:19
URL: http://audinadenfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback