Senaste dagarna

Ni får förlåta mig för mitt trista bloggande, men jag ska försöka bättra mig! Får försöka blogga mer från mobilen, det är just på datorn jag kommer av mig så fort jag försöker skriva inlägg.

Det har i alla fall gått riktigt bra med Arragon de senaste dagarna! Han har skött sig jättebra, lärt sig skritten - dock travar han lite väl mycket i den - men det går nog över. I ridningen har han också gått fint, imorgon ska jag och mamma planera veckan inför tävlingen på söndag så det kanske kommer en planering då. Är så taggad, längtar verkligen efter att få visa upp min fina ponny på banan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka känns som de största "hoten" den 19:onde ? :)

Typ 5 stycken andra d-ponnyekipage :)

2012-02-12 @ 23:13:01
Postat av: Anonym

Lägg gärna ut en planering! :)

2012-02-13 @ 10:35:21
Postat av: Anonym

Ja, lägg jättegärna ut en planering! Sedan håller jag med förra kommentaren om att lägga ut vilka se största "hoten" är ;)

2012-02-13 @ 20:44:48
Postat av: Elli

Största "hoten" på tävling är nästan alltid man själv, man får försöka att inte bli nervös osv... Men med ny häst eller ponny och första starten ska man inte ha några krav på sig själv utan bara gå ut och se hur man fungerar ihop på tävling..tycker jag :) Lycka till!

2012-02-13 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback