Stockholms Distriktsmästerskap 2011

Idag är det dags för DM! Ska bli superkul att vara med, har ju aldrig ridit riktiga DM förr, är supertaggad! Drömde inatt att jag red min livs ritt och att mamma var så chockad att hon glömde att filma så jag ropade rakt ut när jag red förbi läktaren "Filma mamma!" :P Red ut och var supernöjd och slutade på 74% och vinst! Kan ju satsa på att fullfölja drömmen hih!

Snart ska vi åka ner till stallet, jag startar inte förrän 20.40 ikväll så vi ska klippa Valle och fixa innan. Måste ändå åka ner relativt tidigt då det är Sjövillan som anordnar så vi måste hjälpa till.

Taggar!

Kommentarer
Postat av: Ella V!

GRATTIS! Meeedalj Ida!!!! Du är störtskön och Valle med. <3 <3

2011-09-12 @ 13:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback