2-3 september 2011

I fredags åkte jag ut till stallet tidigt på förmiddagen för lite race på stora ängen! Red via stigen och Winges väg dit. Raceade lite fram och tillbaka, Valle tyckte att det var superkul, han har nog aldrig sprungit så fort med mig haha xD Skrattar lika mycket varje gång vi racear! Skrittade sedan hem via korthålsbanan, vi var nog ute i 50 minuter.

Igår skrittade jag först barbacka runt hotellet och sedan gick vi in på utebanan för att jobba lite. Började lång och låg och rund innan jag plockade upp honom lite. Red en del skänkelvikningar, gjorde halter och skrittpiruetter. Han kändes riktigt fin i formen! När vi var klara ledde jag honom runt stora hagarna. Var ute i 30-35 minuter.



Om hur det gick på tävlingen idag kommer imorgon, måste sova nu för att orka upp till skolan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback