Division I omgång II på Täby RS

Idag var det alltså dags för andra omgången av ponnyallsvenskan, denna gång höll Täby RS i tävlingen!

I laget red idag:
Ella Viebke - Daylight
Thomasine Nathhorst-Jener - Golden Roos
Elinore Jonsson - Bogis Miss
Jag - Valentin Dice
(Louise Warvsten - Risdalens Bella red individuellt!)


Laguppställningen var också i den ordningen som jag skrev. Ella startade genom att rida ihop 66,57%, vilket ledde till en andraplacering individuellt för C-ponny, efter Ebba Dyvik på Nattens Candrah.
Thomasine's ritt såg fin ut, tyvärr fick hon en felridning! Hon red ihop 61,71%. Elinore startade därefter, och hon var riktigt nöjd med sin ritt, tyvärr han jag inte se henne (eller Ella) för jag fick inte gå in i ridhuset hah... Hon fick i alla fall ihop 66,85% vilket räckte till en 5e placering individuellt för D-ponny! :D
Även Louise red innan mig, har ingen aning om hur det såg ut eller kändes, men hon fick 62%.
Sist ut i laget red jag då. På framridningen kändes han fin och framåt, dock segade han till rätt ordentligt på banan. Kände inte direkt att jag hade några stora missar annars, dock blir ju hela over-all känslan mindre bra när Valle inte går framåt :P Jag tänkte när jag red ut ur ridhuset, att jag skulle nöja mig oavsett procent, jag kunde liksom inte bli på dåligt humör på grund av en dålig procent när jag visste att ritten inte kändes bra.
Men oj så fel jag hade haha. Mamma kom ut och sa procenten, och jag blev helt överraskad! 70,85% fick vi. Jag blev helt överlycklig, jag trodde verkligen ALDRIG att det skulle bli så bra! Jag tänkte att jag skulle nöja mig med 63% typ haha.

Detta ledde till en individuell vinst för oss och även en till vinst för laget!! =D =D Så sjukt roligt, helt underbart :D Och alla är så himla duktiga <3 Jag ångrar verkligen inte en sekund att jag valde att gå med i Sjövillan och därmed vara med i deras lag, det har vart så otroligt roligt varje gång vi träffats och alla har vart så otroligt trevliga och välkomnande... Så kul, verkligen :D Tack alla <3



Fler bilder kommer imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback