27 maj 2011

Idag red jag ut en sväng barbacka, med bettlöst träns... Inte smart haha. Tror att Valle straffade mig lite för att jag vart borta så länge ;) Han var i alla fall sjukt pigg och tittig och allmänt nipprig, jag kände hur det kröp i skinnet på honom. Red först runt hagarna, sedan bort på stora ängen och tillbaka. Han skyggade för minsta lilla och tvärstannade för att stirra på golfspelare mm, och vägrade lyssna på skänkeln i de ögonblicken. Emellanåt kändes han dock riktigt fin, när det inte fanns mycket att kolla på hah.

Imorgon väntar i alla fall ett riktigt dressyrpass, han behöver göra av med lite energi så att det går att rida ut normalt hah!

Klippte även manen, han såg ju ut som en skogsmulle innan haha. Dock blev den för kort så nu ser han ut som en hoppepony istället... Men söt är han iaf =)







Så det blir lite saxtrim hela helgen för att få det perfekt ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

de är super sårt med och hålla manen snygg, iaf på min ponny för hon är så håröm så jag kan inte rycka hennes man :(

2011-05-28 @ 09:32:03
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback