Lite planer

Igår åkte vi äntligen bort till Örebro för att hämta Valdemar! =D Det gick jättebra att åka, vi kom fram till stallet 22.15, usch usch. Då lastade vi bara ur och fixade hans vatten osv.

Idag kommer hovslagaren nu på morgonen så mamma åker dit nu, sen efter skolan ska vi dit igen, så ska jag hoppa upp och jogga lite! =D Mamma pratade med Olof igår och han sa att vi skulle börja jogga igång honom nu, sen kommer han nästa fredag till stallet och kollar på Valle. Det kändes lite onödigt med ett återbesök just för att det bara var "smålir" förra gången, och Olof skulle ändå till Värmdö den dagen för att kolla på en annan häst, så det var ju toppen =D

Efter dagens pass, när jag har känt hur Valle känns, kommer jag lägga upp en planering fram till nästa fredag =)


Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se - Även kallad "En satsande ridskoleryttare". Där får du följa min väg till toppen med ridskolehästar. :)

Jag kör nu också en "dagens blogg"-tävling, där det ända du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



Väldigt fin blogg! :D

2011-03-25 @ 23:52:01
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback