30 maj 2011

Ledsen för dålig update åter igen!

I måndags var det i alla fall dags för Hanchenträning! :D Det gick toppen. Red mest olika programdelar ur FEI-klasserna, så som de 6 serpentinbågarna, skolorna i mästerskapsprogrammet och den svåra uppridningen i galopp. Öppnorna och förvända galoppen kändes super, fick även till några riktigt bra enkla byten! Är nöjd med passet!

Efter Valle så red jag även Stella! :D Det gick bra, det kändes som att hon har börjat acceptera mig mer nu, hon var inte alls lika motsträvig i början av passet som hon vart tidigare när jag ridit. Gjorde inte så mycket övningar, mest lösgörande och försökte få henne att acceptera bettet =)

Mamma filmade lite små snuttar när jag red Stella, så här kommer en liten film :D Ha överseende, det är som sagt 3e gången jag rider henne och jag sitter som en mupp xD


Kommentarer
Postat av: Patricia

fint :)

2011-06-02 @ 17:04:20
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback