Update om läget!

Ja nu kommer en till liten update om hur allt ligger till!

Valle har stått på Vitafloor & solat solarium sedan veterinären var där i tisdags. Imorgon ska han börja jobba igen och gå på vattenband. På tisdag eller onsdag ska vi äntligen åka och hämta hem guldponnyn! Usch han har vart där borta i 2 veckor nu, 2,5 på tisdag/onsdag.

Imorgon eftermiddag åker jag till Linköping för att spendera lite tid med en saknad vän, kommer tillbaka på tisdag eftermiddag så nästa gång jag uppdaterar är förmodligen när vi hämtat Valle nästa vecka!

Måste ändå tacka för att alla fortsätter gå in på bloggen för att checka läget! Statistiken har inte sjunkit vad jag märkt sedan vi lämnade Valle och uppdateringen blev lägre, så tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heysan, snygg blogg & fin häst!:)

Kom in till min blogg om min unghästs utbildning till nått stort. Följa via bloglovin elr kanske länka varandra? :)



Kram fo & pamela

2011-07-21 @ 15:53:22
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad är vattenbad till för? :)

För att dom ska motionera eller lära sig simma? (:

2011-07-21 @ 21:40:24
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback