Bortrest ;)

Jaa nu har jag faktiskt inte vart hemma och kunnat blogga utan jag har vart nedanför Linköping hos min bästa vän, onsdag morgon-lördag eftermiddag ;)

Valle gick i skritten ons-tors, och igår blev han tömkörd av Maria. När jag och mamma kommit hem från tågstationen idag blev det lunch och vila en stund innan vi åkte vidare till stallet :D Jag åkte dock på en fet förkylning där nere, såå jag är inte på topp.. Blev i alla fall ett kortare dressyrpass i ridhuset på 45 minuter. Hade en rätt fin känsla ändå, om jag hade haft ork så skulle det nog gått ännu bättre! Men Valle var riktigt fin i munnen och formen, dock hade jag gärna haft honom mycket mer framåt för skänkeln, men som sagt - hade inte riktigt orken idag! Red en del skänkelvikningar speciellt i början, för att mjukgöra och få honom med lyhörd för skänkel. Sen red jag även lite skolor, enkla byten och tempoväxlingar, vilka gick rätt bra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

När får ni besked om Talang Stockholm? För visst hade du sökt?

2011-01-09 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback