Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Min ryktlåda... Hah xD Jag har en ljusblå Eskadron (?) ryktväska med bruna kanter.

Hm jag har en hel del grejer i min väska..: 2 rotborstar, en man&svans-borste, en piggborste, arnikaliniment, 2 hokratsar, en broddåtdragare, en hovoljepensel, ryktborste, ryktskrapa, 2 ryktstenar, 2 små ansiktsborstar, en burk med snoddar, en trimkam, en vanlig kam, en jättemjuk ryktborste, Superbra hästsalva, en whiteboardpenna, pälsglans, antiinfektionsspray....  Hm Helosan-salva.. Med mera xD Har säkert en massa småsaker också som jag inte kommer på just nu. Borde rensa väskan snarat, jag använder säkert inte ens hälften av allt skit som ligger i den ;)


Liknande den jag har, faast det är inte samma märke eller färg, men men xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback