12 februari 2011

Igår blev det en väldigt skön och rolig uteritt! Dock finns det inte många ridvägar att välja på, så som vanligt blev det ut på vägen mot Malma. Valle var pigg som... Haha jag vet inte vad, han var helt sjukt pigg och taggad! Var tvungen att korta tyglarna efter några minuter för att han försökte springa iväg med mig xD Gjorde lite skänkelvikningar och halter över vägen. Lite trav och galopp. När vi kom nedanför backen travade vi lite mer framåt, och sen tillbaka. Då när vi skulle uppför backen igen i trav ökade han som en galning och verkligen flög fram! Fattade galopp i början av backen och jisses va tagad han var haha! Jag fick typ skratanfall så jag fick knappt stopp på honom xD Körde en vända till upp där, sen skrittade vi bort en bit längre mot Malma, sen tillbaka och 2-3 vändor upp för backen igen. "Skrittade" sedan hem, hmm nä vi trippade snarare hela vägen haha, han hade verkligen inte lust att skritta! Till sist hoppade jag och och ledde honom för att han skulle sträcka ut i skritt.

Tänkte att jag bjussar på den här supervackra (HOST) bilden på mig! Datum ser ni i högra hörnan, från Ekstranda och hästen heter Lotuz =)


Kommentarer
Postat av: mamma

hahah underbar bild!! var ett tag sen...:)

2011-02-13 @ 09:14:11
Postat av: Ansi

Härligt!!

2011-02-13 @ 11:33:33
Postat av: johanna

söt häst !

2011-02-13 @ 20:25:10
URL: http://johannacamillapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback