Strömavbrott och powerwalk

Ingen rolig natt inatt inte, usch vilken storm! Vaknade flera gånger och trodde att takplattorna skulle lossna! Strömavbrott under natten och förmiddagen också. Jag gick ut med Ragge och min kompis Maja vid halv 12 och tog en lång, mysig powerwalk! Var ute i 2h och 15 minuter, en mil blev det! Riktigt härligt, och första biten var det dessutom strålande sol, helt underbart! Riktiga vårkänslor fick vi. Så dagens motion är avklarad, blir nog lite mag och rygg träning snart innan jag hoppar in i duschen.

Sen ska jag även fortsätta fixa med ny design. Har ju  en privat annan bloggsida som jag först lägger upp allt nytt på, så där håller jag på och fixar nu innan det visas här, så ni får vänta några dagar =)


Underbar sol, 2 träd som föll under stormen, och min lilla Ragnar ;)


RunKeeper (y)

Kommentarer
Postat av: Jenny

fin blogg! kika gärna in i min blogg och kommentera gärna jennytaa.devote.se! ha en fortsatt bra dag kram!<3

2011-12-26 @ 20:23:42
URL: http://jennytaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback