25 december 2011

Godmorgon alla fina läsare!

Nu har jag vaknat till och ska börja dra på mig ridkläder strax, ska nämligen till stallet idag! Ska ta hand om Casini. Han har ju haft problem med hovbölder nu, och dagen efter jag red honom sist var han blockhalt pga det. Så idag blir det bara en sväng ute i skritt, och om han inte är varm/svullen i benet så ska vi in en snabbis i ridhuset och bara trava ett par varv. Kul att få komma dit igen!

Idag blir det nog även lite fix bland våra saker. Ska försöka få ner mina gamla plaketter och göra rent där, och kanske fixa lite i skåpet osv. Det blir en lugn och skön dag helt enkelt!


Fina Casini efter KM i höstas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback