Uteritt & Gucci 19 augusti 2011

I fredags såg ni att jag var ute i skogen med Valdemar, red ut på stigen efter Winges väg och vidare över stora ängen och sedan via vägen tillbaka till stallet. Var nog bara ute i 35 minuter, tog det lugnt. Valle har det lite slappt nu efter SMet, snart ska vi komma igång och träna lite mer inför DM och elitomgångarna!

Efter att jag ridit Valle så red jag även en storhäst i stallet, Gucci. Red lite dressyr i ridhuset vilket gick bra! Hon tyckte att det blev lite jobbigt ibland, hon är inte så välmusklad just nu då hon inte har vart frisk och blivit riden så mycket. Jobbade mest bara på att få henne lösgjord och mjuk i formen. Hon har riktigt härliga gångarter, stora och ganska luftiga. Lite svårt att sitta ner ibland men roligt! :P Red nog i 40 minuter tror jag.


Från förra Kristian-träningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback