Programträning för Lotta Bogårdh 26 augusti 2011

Träningen gick helt enkelt skitdåligt! Började med att bli försenad med att göra i ordning Valle så jag hann bara rida fram i 20 minuter och jag skrittade inte lika länge som jag brukar. När jag tog tyglarna började jag pressa Valle för hårt och försökte "kicka" igång honom när han kändes seg. Dessutom hetsade mamma upp mig genom att försöka hjälpa till. När vi gick in i ridhuset kändes det bra först, när jag bara travade några varv på en volt. Sedan skulle jag rida programmet och Valle vägrade gå ut i hörnorna och låtsades vara rädd för underlaget i hörnorna, som var blött efter vattning. Sedan vägrade han gå ute i spåret i mitten av ena långsidan. Jag blev arg pga att jag stressat tidigare och hanterade inte situationen som jag borde gjort. Detta resulterade i en nolla och några 3or hahah. Men efter själva ritten red vi lite öppnor, ökningar och skrittpiruetter som gick mycket bättre! =)
Skrittade av runt hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback