Pigg ponny 21 augusti 2011

Snabb sammanfattning från gårdagen!

Började stalldagen med knytkalas i den nymålade kafeterian, supermysigt! Hade även stallmöte i samband.

Sedan jag jag ut och red. Red barbacka igen, skrittade fram runt hotellet innan vi gick in i ridhuset för att dressyra lite. Jobbade mest på formen, att han skulle vara rund och eftergiven samt att inte bli öppen. Det gick bra! Red en del skolor samt förvänd galopp innan jag red igenom FEI mästerskap en gång. Valle blev galet het och drog till och med iväg i galoppökningen på diagonalen! Både jag och mamma fick oss ett gott skratt då ;)

När jag ridit igenom det så jobbade jag lite mer med skolorna och att hålla honom eftergiven i dem. När jag kände att han gav efter ordentligt travade jag ner i låg form och sedan fick han gå ut i skritten 10 minuter då jag började må dåligt...


Från en träning för Kristian, dåligt med nya bilder känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback