16-18 augusti 2011

I tisdags red jag bara barbacka runt hotellet, vilket tog drygt 15 minuter =)

Igår red vi lite markarbete på utebanan! Skrittade fram runt hotellet. När jag travat och galopperat igång började jag trava över lite bommar innan jag hoppade lite sockerbitar. Det gick superbra, Valle tyckte det var kul med omväxling! :D

Idag skrittade jag fram runt hotellet igen, sedan trimmade jag lite på utebanan. Red barbacka och i gympaskor men det gick superbra! :D Jobbade mycket i tempoväxlingar, övergångar galopp-skritt-galopp i lite enkla byten osv samtidigt som jag jobbade på rundningen i formen. Red en del skolor innan jag red igenom LA.P1an, vilket kändes superbra! Tryckte dock inte på honom så mycket i ökningarna, det blir lite svårt att sitta barbacka men jag höll mig kvar haha ;) Är supernöjd! Skrittade av runt ladan.


Från jogging på SM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback