25 april 2011

Idag blev det en till tidig morgon för mig och mamma, eget utsläpp ;) Var i stallet vid halv 9, släppte ut en överlycklig poni som travade längst ner i hagen och rullade sig ordentligt hah! Jag och mamma tog en veranda-frukost i solskenet och därefter fixade jag lite på utsidan av boxen, satte upp 3 plaketter och flyttade på namnskylt, hah careface jag vet :D

Sen mockade jag ordentligt, mamma kom flera gånger och undrade om jag var klar, hon tyckte det var jättetråkigt att bara få göra höpåsar och vitaminhinken :P Vi bar även ut en massa vatten till Valles hage. När klockan passerat 11 tog jag in Valle, han fick äta sin lunchkrafft innan vi red ut en sväng barbacka! Red runt övningsgolfbanan bara, endast skritt och lite arbete. Var nog ute i 25 minuter, skön och slapp dag som var välförtjänt efter gårdagens framgångar! :D


Valle i hagen igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback