13 april 2011

Igår red jag igenom Valle lite på utebanan =D Skrittade fram runt hotellet. Valle var riktigt pigg och på nästan hela tiden. När jag kom in på banan tog jag tyglarna och började arbeta i låg form, skritt trav och galopp. Började sedan arbeta i högre form. Red en del skänkelvikningar i början av passet för att mjuka upp honom, sen lite mer skolor, ett par uppridningar i galopp, lite förvänd galopp och ökningar. Det mesta kändes riktigt bra, är supernöjd med min lilla polle :D

taggad till 1000 inför Högbo!!! =D



Kommentarer
Postat av: Ella

Såg att det gick brta i lördags! Hoppas det går likaa bra i morgon(sön)! Vi håller tummarna!

Kram Ella:)

2011-04-16 @ 18:09:30
URL: http://ellatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback