Ida hissar och dissar

Jaa nu tänker jag göra en sån här, vet att måånga gör det, men jag måste verkligen, är störd på en viss grej (a)

Disssssar:

Små rosetter! Det är en grej I dislike såå sjukt mycket! Visst om man har små rosetter på LOKALA tävlingar, men när man är ute på nationella tävlingar och blir placerad/vinner förväntar man sig ju i alla fall medelstora? Visst kan det ha och göra med klubbens ekonomi men om de inte har råd att köpa in större rosetter när de ska ha regionala/nationella tycker jag att de ska hålla sig till mindre tävlingar ärligt talat! Alltså: FET diss till SMÅ rosetter på STORA tävlingar!

Var med en vän när hon tävlade på ett nationellt meeting i somras, hon kom 2a i FEI lagtävlan, kolla rosetten? Visst var denna inte jätteliten men jag har sett mindre på nationella meeting!



Hisssssar:
Det blir såklart Stora rosetter! hih, älskar stora rosetter, stora och 'fluffiga'! Jag blir alltid extra glad om rosetten är stor när man blivit placerad ;)

Rosetten från ÅrstaRunsten, min första nationella! Och exakt lika stor som den där, fick jag när jag vann lokal LB:1 och LA:1 på Sandö förra året, dock tror jag tyvärr inte att de har samma rosetter i år. men jag blir så GLAD av det! hah (a)



Detta är en PERSONLIG åsikt så snälla skriv inte dryga kommentarer, jag förstår mycket väl om det inte går att fixa större rosetter, säger bara vad jag tycker!

Kommentarer
Postat av: Ansi

Klart det är fiiint med stora rosetter!!

2010-09-20 @ 19:56:59
Postat av: Helena

jaa fyfan allså bort med små rosetter från regional och uppåt!! Hatar seriöst små skitrosetter :p så många kronor extra kan det inte kosta att köpa in lite större och finare rosetter!! Tror nästan det är vanligare på hopptävlingar med små rosetter, känns som jag nästan jämt får det -.-

Nej seriöst jag fattar inte att dom inte tkr det är pinsamt att ge sånna där små skitar!

Liksom seriöst när jag placerade mig i en LA i typ maj eller när det var och då var den seriöst mkt mindre än en CR rosett, dåligt!

2010-09-21 @ 07:38:08
URL: http://helenasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller verkligen med, stora rosetter är roliga! :D

2010-09-21 @ 21:11:36
URL: http://ridrumpa.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Jag håller med till 100 %! visserligen vill inte min ponny ha nån rosett alls på sig, men hallå man blir ju sjukt mkt gladare av en stor fet rosett att ta med hem! :D:D

2010-09-30 @ 20:19:30
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback