12 september

Tjenaree!
Lika tråkig dag som vanligt.. Skrittade ut runt hotellet och gick på stigarna bakom hotellet idag, sedan red jag ett varv runt några hagar vid stallet. Valle var pigg och glad ;)
Red väl bara i cirka 25 minuter idag.
Imorgon ska jag rida ordentligt! :D Ifs blir det inget trimm eller så, bara lugnt, men jag får trava och galoppera! Åh jag är sjukt taggad, men samtidigt nervös, tänk om han känns konstig? ;s Ska äver rida Bubblan imorrn, det blir spännande, har aldrig ridit henne förut :)

Är även sjukt nervös över klinikbesöket på tisdag... Det känns som att det är 50% chans att han är frisk och 50% att han fortfarande reagerar på böj... Usch vill inte tänka på besöket men det är svårt att inte göra det...

älskade ponnyn på första nationella på Årsta i maj <333

Kommentarer
Postat av: Ansi

Håller tummarna! Kram

2010-09-12 @ 20:39:15
Postat av: Helena

Det kommer bli jättebra ska du se :)

Ska ni klippa valle? <3

2010-09-12 @ 21:14:37
URL: http://helenasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback