Träning 25 oktober!

Japp, idag var det dags för första 'riktiga' träningspasset för min och Valles del, på väldigt länge!
Red i ridhuset, banan looks like a mess, eller snarare som en sjö.. Men i alla fall, Valle kändes fin! Red mest i skritt, en del galopp och liite trav smög jag in. I skritten arbetade vi i låg form, mycket skänkelvikningar och slutor. Skänkelvikningarna kändes toppen, slutorna tyckte han blev lite jobbiga :P
Galopp och trav köre jag bara på fyrkantspåret, så det var mest för att känna på honom. Red cirka 1,5 meter innanför sargen, för att han skulle få bära upp sig själv och lita mer på mig, vilket gick bra!
Red ungefär 40 minuter, och efteråt fick han massage och såklart BoT :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhejhejhejhallååå

2010-10-27 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback