Mässa = inget stall

Goddag! Idaag är det mässa i skolan som är obligatorisk, därförmåste jag vara där 15-18 och... göra massa stuff. Så mamma kommer ta hand om Valle idag, jag tror han kommer gå ungefär 30-40 minuter i skritten bara, ta det lite lugnt (:

Om jag kmmer på något kul att skriva om så kommer det ikväll, någon gång efter 18 antar jag... Tror nog att jag ska ladda upp lite bilder från senaste veckan, dock har jag bara mobilbilder men det är ju roligare än ingenting, eller? =D

Nuu har jag ingenting kul kvar att skriva om... såå vi höörs väl ikväll :D

kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kör hårt på sånguppvisningen! ;) Kram

2010-10-28 @ 13:11:33
Postat av: helena

Har du ridit han den där dressyrhästen än? :) darwin eller vad den hette ? <333

2010-10-28 @ 19:25:58
URL: http://helenasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback