2 oktober 2010

Go'kväll!
Idag åkte vi till stallet tidigare än väntat, cirka vid 3-tiden. Borstade på ponin, sen red vi ut. Skrittade runt hotellet, på stigen. Det gick bra! Valle var jätteduktig när det kom golfbil och vanlig bilm jag reagerade knappt på dem :D När vi kom tillbaka till stallet så skrittade jag 5 minuter till vid hagarna och på banan.
Rosanna hade kommit till stallet med nya hästen Darwin då! Riktigt snygg herre, 172 cm, svart med stjärn, han är bara 6 år :) Riktigt söt var han, de longerade honom en liten stund på banan då, jisses vilken trav alltså! :D Är så glad för deras skull, att de hittade honom och att han gick igenom besiktningen! :)

Skrittade iaf i 20 minuter idag :) Valle var piggelinus hihih!

måste bara lägga ut dessa, kollade lite gamla bilder igår, hahah! Översta är från maskeradhoppning på Säby med Kasper, det måste ha vart 2007 tror jag! Heh jag var indian, red barbacka och vann maskeraden (a)

Nedre är från en dressyrtävling på Kasper, Jenny & Lotuz åt höger. Denna måste vart tagen 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback