12 oktober 2010

Idag var det skrittdag. Började med att rida runt hotellet, sedan gick jag ut och red i de stora hagarna. Hotellrundan gick bra, men när jag kommit längst ner i hagen och ska vända, så fick Valle syn på Siw som gick vid Solheims hagar, och han tvärvända och SKENADE iväg med mig mot ingången!! ;o Hahah som tur var fick jag stopp på honom, men herregud vilken överpigg häst jag har! Skrittade iaf till en annan av hagrna och skrittade en stund, sen när jag skulle vända tillbaka mot ingången blev han helt trippig, så jag vände och tänkte rida lite mer där inne, men då försökte han tvärvända! Jisses alltså.. :P Skrittade iaf tillbaka till stallet och hoppade av, han var ju helt stirrig! Jag tog av utrustningen och satte på ett täcke sen fick han gå i skritten en stund till istället :)

Skrittade 30 minuter, sen gick han i skritten 20 minuter :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback