Uteritt m Rosanna 17 nov-10

Idag red jag ut tillsammans med Rosanna och Darwin, vilket gick toppen! Pannlampan gick dock sönder när jag skulle starta den men vi klarade oss fint hah! Red långa slingan runt hotellet, och sedan upp en sväng bland de nybyggda husen på berget. Trots kolmörker och blåst skötte sig hästarna riktigt fint och Valle blev inte rädd för någon av bilarna som åkte förbi :D Duktigt!<3
Nu är det dock dags för mig att sova - imorrn är det dags för operation och sedan kommer jag inte kunna åka till stallet på åtminstonde hela den här veckan, än mindre anstränga mig så att jag blir andfådd eller börjar svettas :/ Men det blir ändå update om vad Valle gör, mamma är ju i stallet =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ida! Du opererar dig, bara så att du vet. ;)

2010-11-18 @ 13:37:56
Postat av: Eleonor

Sv. Ah okej, härligt att de är på bättringsvägen! :)

/ Eleonor

2010-11-18 @ 18:43:22
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Sv. Ah okej, härligt att de är på bättringsvägen! :)

/ Eleonor

2010-11-18 @ 18:48:12
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback