smygstart

Fick ju egentligen inte åka till stallet förrän på torsdag eller fredag enligt tandläkaren men vi smygstartade lite och åkte dit i måndags, och även igår.

I måndags red Emma på Valle, Elena kunde tyvärr inte följa med Gunilla på träningarna =/ Men det gick toppen, Valle skötte sig riktigt fint och Emma tyckte det var jättekul att rida ponny hah :D Han gick i ungefär 45-50 minuter, det behövde han! =)

Igåår så red jag faktiskt, dock barbacka och endast i skritt så det var nog ingen fara =) Jobbade lite i låg form, och Valle var duktig och positiv! Jag höll inte koll på klockan då jag inte hade mobilen på mig, men mamma sa att hon trodde jag red i drygt 30 minuter så det var ju bra! =)

Idag är både jag och mamma stallediga, Jennifer ska bara släppa ut Valle i skritten och mocka osv. Det känns bra, jag måste verkligen plugga inför engelskaprov som vi ska ha imorgon... Usch usch. Men imorgon åker vi även till tandläkaren och avslutar operationsgrejen och förhoppningsvis får jag börja rida ordentligt imorgon! :D

Så nu fick ni lite update om vad som händer heh, och nu när jag åker till stallet som vanligt igen ska jag börja uppdatera bättre!


Kram på er!

gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback