Skritt 9 november 2010

Igåår Var det helt hemskt väder, snöstorm hela dagen och när vi var på väg till stallet på kvällen blev det regnoväder -.- Skulle ha skrittat ute i en timme, och bara ta det lugnt, men det blev tyvärr ridhuset...
Började med att skritta fram på lång tygel i 20 minuter, sedan tog jag tygeln och började arbeta i lång, låg form. Jobbade på att kunna böja och ställa olika grader, och byta varv/ställning utan att han skulle gå upp ur formen. Det gick bra, dock gick han upp lite i varvbytena i början, mot slutet gick det dock bättre =)
Efter att jag hade jobbat i låg form 25 minuter skrittade jag av på lång tygel 5 minuter, och sedan ledde jag honom i 10 minuter innan vi gick in =)

Sammanlagt gick han alltså i exakt 1 timma :D


Ragge flyger hahh...

Kommentarer
Postat av: Linn

http://www.youtube.com/watch?v=8rKW-VRFczA



whoo en till video. fast jag hoppas att du inte skrattar åt den här, för i sånna fall är du hjärtlös och korkad, hahaha. ;)

2010-11-10 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback