Casini 26 november 2010

I förrgår så gick Valle endast i skritten, men jag red på Casini :D Maria var och jobbade i Globen hela dagen så hon frågade om hjälp, och sa även att jag gärna fick rida, det det tackar man ju inte nej till :D Det är riktigt bra träning och så att rida stor häst.

Det gick i alla fall bra att rida Casini! Red inte så hårt pass, det var ju första gången jag red honom så jag testade mig lite fram =) Han blev lite tjorvig i munnen då och då, men det var bara till exempel i vissa övergångar, men bara jag var snabb i handen gick det bra! =) Jag red mest i trav och skritt, en del skänkelvikningar, halter, och i slutet även en del skolor.

Red nog i 50 minuter (=

Jag och Casini, suddig mobilbild =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback