2 november 2010

Idaaag åkte jag buss till stallet, och när jag väl kom fram så gjorde jag iordning Valle och red ut. Idag blev det bara skritt, runt stallet och hagarna osv, skrittade även cirka 5 minuter på utebanan. Valle skötte sig fint, jag red som sagt bara i skritt, jobbade i väldigt låg form, pressade honom inte alls, det var mest för att han skulle ha något att tänka på, och inte skygga och stirra på massa grejer där ute :P

Red bara i drygt 20 minuter, hann tyvärr inte mer :/

Imorrn är vi stallediga, Åsa kommer ta hand om Valle och jag ska träffa min älskade vän på eftermiddagen efter jobbet så det blir förmodligen ingen update tyvärr ;)


Kommentarer
Postat av: helena

aw, hade jättekul med er! Måste ses på jullovet PUSS :*

2010-11-05 @ 18:20:03
URL: http://helenasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback