19-21 nov-10 och Catago

Japp nu kommer här ett litet inlägg! Har inte haft lust eller ork de senaste dagarna. Har ändå inte funnits mycket att blogga om, jag har inte vart i stallet sen i onsdags (absineeeeens) så mamma har promenerat och longerat Valle de senaste dagarna.

Imorgon kommer förhoppningsvis Elena med Gunilla och rider Valle så han får lite motion! Jag kanske följer med till stallet... Vet dock inte om jag pallar, för om jag gör det lär jag behöva sitta i kafeterian hela tiden för jag får ju egentligen inte åka dit... Vet inte om jag skulle tycka det var roligt att bara sitta där och inte kunna mysa med Valle :/ Vi får se...

Till roligare grejer! Idag har mamma köpt ett begagnat brunt fleecetäcke, Catago :D Och ett set matchande lindor, SÅ SNYGGA! :D TACK MAMMA <33





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Vi behöver inte åka till Globen för att shoppa, det är bara att kolla in i Cinas och Rosannas bil! Som en hel butik!! :) kram puss

2010-11-22 @ 10:04:38
Postat av: Ansi

Snyggt!!

2010-11-22 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback