Tävlingen 1 maj

Jaa, vi var ju och tävlade i Eskilstuna idag, regional Lagtävlansprogrammet & LA:P1, såhär gick det;

Lagtävlan; Valle var sjukt pigg och sprang iväg lite på framridningen och va lite ostadig på tygeln. Programmet kändes inte bra alls, Valle bara sprang och var ostadig på tygeln, och jätteöppen i form. Jag tror faktiskt även att banan var mindre än den skulle, det kändes verkligen sjukt liten ;o
Iaf, trots att det inte alls kändes bra så kom jag in på 1a plats efter ritten på 63,14% men sista ryttaren petade ner mig (med rätt, hennes ponny gick fint och stadigt hela programmet ;)) så jag kom på en andra placering ;D Det var 7 ekipage med i klassen.

LA:P1; Det kändes okej på framridningen, lite segt/springigt om vartannat och ostadigt på tygeln.. I programmet så gick det inte alls bra, och nu när jag kollade på filmen på ritten så gick Valle knappt på tygeln. Både jag och Valle var väldigt ofokuserade, och det var ju utetävling och det blåste som attan hela dagen och så. I alla fall, han slog upp huvudet i nästan varje övergång och var riktigt seg igen hela programmet..
Fick 58,??% och kom 6a/10 ekipage :)


Innan första klassen


Nej jag brukar inte sitta så med armarna & ryggen, tror jag.. xD Innan prisutdelningen ;)


Prisutdelning, vinnaren till höger ;)


Collectingring innan LA:P1

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för benskydd på bilden? kan inte du berätta litet om vad du har för märke på din utrustning?!

2010-05-02 @ 12:02:40
Postat av: maja

Grattis :D

2010-05-02 @ 19:06:30
Postat av: Karro och Dandy

Nämen titta där är ju jag :D

grattis till andraplaceringen ! :)

2010-05-03 @ 12:40:04
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback