Min utrustning

Ja, här kommer då lite info vad jag har för utrustning :P

Mina vita benskydd är köpta på The Horse i Sickla, de finns även i svart och kostar 399 kr för ett par framskydd och 449 kr för ett par bakskydd;

Framskydden med 2 kardborrar


Och bakskydden som har 3 kardborrar

Dressyrsadeln är en väldigt mörk brun Zaldi Close Contact, har ingen aning om priset men den är otroligt skön att rida i! Har tyvärr ingen bild

Tränset köpte vi som ett kombiträns på Lyckås, alltså ett träns med 3 olika nosgrimmor som ingår, remont, aachen och kryssnosgrimma. Det är mörkbrunt med vit fodring och kostade 595 kronor.


Ett sånthär fast mörkbrunt med vit fodring som sagt ;)

Det där får räcka för nu... fråga bara om ni
vill veta mer om resten av min utrustning :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback