Dagbok 10 juni

Idag tränade vi på utebanan, det gick helt okej.
Började med mycket böja, runda och ställa i låg form i alla gångarter. Valle kändes lite väl seg så jag fick säga åt honom några gånger, men mot slutet kändes det bättre!
I traven red vi mest skänkelvikningar, skolor och ökningar, det gick bra! I galoppen red jag också mycket öka-minska och även en del förvänd och några enkla byten, detta gick också bra!
Red i ungefär 1 timme skulle jag tro ;)

Orkar inte skriva detaljerat så jag lägger upp några bilder istället, komentera gärna allt förutom min sits då jag sitter på något konstigt sätt vissa bilder ;s :)


Igångsättning




Jag rider lätt på några foton :P


Böja igenom










Skänkelvikning :P


Komentera inte min sits, jag vet inte vad jag gör :P


fin hest, ful skänkel


gölle :D




Älskade ponni :')


Sista bilden, orkar inte zooma in :D

Kommentarer
Postat av: cassie

sv; ofc följer jag med ! :D tänkte köpa dem med film framsidor på först, men jag ville ha alla samtidigt och eftersom dom andra var billigare var jag såklart tvungen o ha dom dyrare eftersom mamma betalade? hahahaha nee skoja, men jag ville ha orginalen, vilka ska du köpa?



DU ÄR OXÅ BÄÄST ! <33

2010-06-11 @ 13:10:42
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Mamma

Måste bara säga, det där var en gryym fotograf du hade med dig idag :)

2010-06-11 @ 16:31:58
Postat av: cassie

sv; jag tkr det låter som väldigt mkt för en som inte har några pengar alls? hur ska du betala MOOOVIIEEE NIGHT:en? hahaha

tkr du ska köpa eclipse film framsidan o vänta på bd så får du alla ur den samlingen, innehållet är ju samma i alla vilken framsida det än är asså ;D<3

2010-06-11 @ 23:56:19
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback