22 juni 2010

Godmorgon på er!
Underbar dag idag, dock inte så underbart att bli väckt vid 07.15 för att städerskan kommer vid 07.30... Men det var bara att gå upp och nu har jag precis vart ute och powerwalkat 1 timme med Ragge, vi gick till en sjö i närheten där han fick bada lite också, riktigt skönt var det att komma igång på det viset!

I alla fall, idag tänkte jag åka ut till stallet på förmiddagen/vid lunch, ska ta det ganska lugnt med Valle idag :)

Snart kommer en något sen veckoplanering, hann tyvärr inte göra den igår kväll men nu ska jag göra det (:


Kommentarer
Postat av: Helena

Saknar dig Ida :( Logga in på MSN ikväll? :) Jag har det rätt tråkigt här saknar mina pållar också. <33

2010-06-22 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback